wtorek, 12 lutego 2013

a nie mówiłem...

... a nie mówiłem - mówiłem, ba ! nawet pisałem !!!



Szanowni, w małej analizie sprzed 2 artykułów pokusiłem sie o podsumowanie kondycji najsilniejszych społek dywidendowych, najstabilniej wypłacających dywidendę od max 8 lat.

W zestawieniu tych spółek jedno z kluczowych miejsc zajęła właśnie bohaterka dzisiejszej sesji giełdowej TPSA.

Mój wpis i finalna rekomendację odnośnie zakupu TPSA opisałem następująco: 


"TPSA - zarówno zysk jak i zysk na akcję skonsolidowany po 3 Q 2012 - jest niższy niż ten w 2011 roku - różnica niestety ale duża :( "

Ha!




Udowadnia to trzy rzeczy: 

  1. patrzac na dywidendy - uwiarygadniaj swój klucz doboru o realne dane sprzedażowe
  2. patrząc na akcje - bierz pod uwage nadchodzące okresy ważnych giełdowych wydarzeń : okres wyników/ wakacje/ jesienne back to business
  3. czytaj bloga 30-lat-pozniej.blogspot.pl - on prawdę ci powie! :)
Pozdrawiam wszystkich szanownych.

Michał Sankowski 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weź udział w dyskusji, zostaw myśl, komentarz, uwagę lub sugestię.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...