piątek, 4 października 2013

4 silne spółki do portfela agresywnego: Asbis, Forte, M.W. Trade, Kinopol

Wszystkie posiadają wzrastające przychody, sprzedaż i zyski. 

Szanowni,

Natrafiłem w sieci na nowe narzędzie o nazwie Bossa Scaner.
Jest umieszczone na stronach bossa.pl - w zakładce narzędziowej.
Narzędzie to pozwala na fundamentalny przegląd rynku i jest tym..czego od długiego czasu poszukiwałem.

Skaner, pozwolił mi na błyskawiczne porównanie spółek pod kątem marży, zysków ale również- co dla mnie osobiście najważniejsze, pod kątem przychodów ze sprzedaży.

Zgodnie z kluczem jaki przyjąłem, celuję w spółki ze wzrastająca sprzedażą oraz wzrastającym zyskiem.
Analizując spółki doszedłem do następujących wyników :

Obecnie znalazłem 19 spółek takich w których 1 i 2 kwartał 2013 miał przychody i zyski wyższe niż w roku poprzednim.
Zawężając kryteria - wśród nich jest 9 spółek wybitnie obiecujących, posiadających wzrosty kwartalne na przychodach i zyskach oraz, wypłacają dywidendę.
Idąc dalej, wśród nich, są 4 spółki które również w raportach rocznych, dotychczas z roku na rok wykazywały wzrosty na tych polach i wypłacały stale dywidendę.

To najlepsi z najlepszych i są nimi : Asbis, Forte, M.W. Trade oraz Kinopol.

Co ważne aby wiedzieć o tych spółkach : 

  1. Ich przychody  i zyski z roku na rok zyskiwały, zaś w kwartałach 1 i 2 roku 2013, dały wyniki lepsze od min 4 poprzednich kwartałów (szansa na dalsze wzrosty) 
  2. wypłacają dywidendę 
  3. często w ich akcjonariacie znajduje się kilka funduszy inwestycyjnych oraz właściciele lub zarządzający operacyjnym działaniem spółek
  4. ich kurs jest bliski swoim maksimom, lub przebił je poszukując nowych górnych granic. 
W jednym tylko te spółki nie spełniają moich kryteriów- kurs, już poszybował więc możemy tu liczyć na długoterminowy rozwój i dalsze wzrosty w przyszłości połączone z wypłata dywidendy. 

Informuję również że wszystkie z powyższych spółek zakupuję do wirtualnego portfela, oraz po zwolnieniu środków z portfelu prywatnym- również i do niego. 

Gorąco polecam przyjrzenie się tym firmom - w mojej ocenie- warto. 

Z poważaniem dla szanownych 

Michał Sankowski 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weź udział w dyskusji, zostaw myśl, komentarz, uwagę lub sugestię.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...